Możliwości systemu CCA WideCMS
Opracowana przez CCA platforma WideCMS jest fundamentem pod szybką realizację dowolnego rozwiązania, odpowiadającego na zapotrzebowania naszych Klientów. Modułowość rozwiązania pozwala na szybkie wdrożenie istniejących funkcji, elastyczną implementację kolejnych modułów oraz kompleksową realizację aplikacji realizowanych na indywidualne zamówienie Klienta. Podstawową zaletą systemu WideCMS jest możliwość dowolnej rozbudowy i daleko posuniętych modyfikacji już w trakcie korzystania z wdrożonych modułów.
Przejrzysty interfejs, oparty na technologii WYSIWYG (What You See Is What You Get), pozwala na wykonywanie zmian treści, menu, działów i poddziałów, wyświetlanych grafik i produktów “w locie” – bez konieczności angażowania specjalistycznych firm zewnętrznych – przez każdego pracownika znającego podstawy działania dowolnego edytora tekstów.
System statystyk oglądalności udostępnia działowi marketingowemu szerokie spektrum wartościowych raportów odnośnie najczęściej odwiedzanych stron, aktywności poszczególnych użytkowników odwiedzających serwis, liczbie odwiedzin strony z podziałem na dni tygodnia, godziny itp.
Proces wykonania strony czy portalu jest uproszczony w stosunku do tradycyjnego podejścia:
- projekt graficzny,
- projekt funkcjonalny menu i rozłożenia informacji,
- dynamicznie generowane menu i wstawiana informacja.
W procesie tworzenia strony Panel Administracyjny – oprogramowanie CCA WideCMS (Content Management System) dla strony www zapewnia:
- dynamiczne generowanie nowych podstron na bazie wpisywanej treści i wstawianych zdjęć/grafik,
- wpisywanie i edycję treści za pomocą interfejsu WYSiWYG (What You See is What You Get) – bez konieczności znajomości języka opisu stron www (np. HTML),
- szybkie i łatwe wpisywanie treści, które można zlecić dowolnemu pracownikowi
- możliwa obsługa wielojęzykowości serwisu www,
- możliwość generowania działów informacyjnych – np. Aktualności, ostatnio wykonanych aranżacji, informacji dla Klientów czy Inwestorów,
- wszelkie dane wpisywane są do relacyjnej bazy danych i mogą być wykorzystywane przez inne systemy,
- możliwość ustawiania powiązań pomiędzy stronami, działami, artykułami,
- możliwość ograniczania dostępu do poszczególnych działów/informacji dla określonych grup użytkowników, w tym także zarządzanie uprawnieniami użytkowników - zarówno redaktorów jak i odbiorców,
- możliwość stworzenia formularzy komunikacyjnych – np. formularza zapytania ofertowego czy formularza kontaktowego,
- zarządzanie galeriami zdjęć,
- mechanizmy wysyłania biuletynów informacyjnych do zarejestrowanych użytkowników.
Statystyki jako dodatkowa informacja dla działu marketingu:
- zaawansowane statystyki odwiedzalności strony
- możliwość dodania generowania innych statystyk – np. odwiedzalności
działów, artykułów, profilowania zainteresowania użytkowników,
- możliwość dołączenia zewnętrznych mechanizmów raportujących (np. Google Analytics).