CCA - Stałe umowy serwisowe
Wersja polska English version

Stałe umowy serwisowe

obsługa informatyczna Warszawa, outsourcing informatycznyJedną z form działania naszej firmy jest świadczenie obsługi technicznej w oparciu o stałe umowy serwisowe. Coraz większe grono naszych Klientów korzysta z tej formy współpracy, gdyż gwarantuje ona obniżenie kosztów eksploatacji systemu informatycznego, pozwala na planowanie wydatków związanych z informatyką przy zwiększeniu bezpieczeństwa pracy.

Umowa serwisowa określa zakres świadczonych usług i wymagane czasy reakcji, jej zapisy są każdorazowo indywidualnie negocjowane. Dzięki temu treść umowy serwisowej jest optymalnie dostosowana do wymagań Zleceniodawcy.

Proponujemy naszym Klientom obsługę infrastruktury informatycznej na bazie

Umowy Serwisowej z wykupionym pakietem godzin i gwarancją czasu reakcji

Jest to umowa przeznaczona przede wszystkim dla tego grona Klientów, dla których ciągłość pracy systemu informatycznego jest krytyczna dla bezpieczeństwa biznesowego. W ramach umowy Zleceniodawca otrzymuje ustalony pakiet godzin do wykorzystania przy pracach administracyjnych i pomocy technicznej oraz gwarantowane czasy reakcji serwisu dla poszczególnych poziomów awarii.

W ramach umowy zobowiązujemy się do

Stała opieka administracyjna zapewnia

W przypadku awarii gwarantujemy

Powyższa umowa może dotyczyć całego środowiska informatycznego lub jego fragmentów, szczególnie istotnych dla Zamawiającego. W celu dostosowania świadczonych usług do wymagań Klienta - umowy zazwyczaj zawierają dodatkowe, indywidualnie negocjowane elementy.

Aby otrzymać szczegółowe informacje o umowach serwisowych lub spotkać się z naszym ekspertem, prosimy o kontakt z działem obsługi Klienta.

Nota prawna