CCA - 2010.10 Abbott Products Polska Sp. z o.o.
Wersja polska English version

2010.10 Abbott Products Polska Sp. z o.o.

Kampania - bezpieczne szczepienia profilaktyczne przeciwko grypie sezonowej.

Problematyka szczepień przeciwko grypie wciąż jest tematem wzbudzającym liczne kontrowersje. na temat szczepień profilaktycznych przeciowko grypie powstało wiele przekłamań, jak choćby takie, że szczepienia są niebezpieczne dla zdrowia a przez konieczność ich powtarzania- mało skuteczne.

Mała wiedza na temat samej grypy powoduje, że wciąż wiele osób myli ją z przeziębieniem i bagatelizuje powikłania, które może ona powodować.

Wieloletnie badania powtwierdzają jednak, że szczepienia przeciwko grypie powidują, iż nawet w przypadku zakażenia wirusem grypy, choroba przebiega znacznie łagodniej i znacząco spada ryzyko wystąpienia powikłań.

kampania Google AdWords miała na celu zburzenie istniejących mitów i zaszczepienie świadomości konieczności corocznych, bezpiecznych szczepień profilaktycznych przeciwko grypie - u dorosłych, dzieci a w szczególności u osób z grupy wysokiego ryzyka wystąpienia ciężkich powikłań pogrypowych.

Nota prawna