Administrator systemów Microsoft + Help Desk, nr ref.: Rekr0815
Zadania:
- telefoniczne i zdalne wsparcie techniczne dla klientów firmy (help desk)
- wsparcie i doradztwo techniczne w siedzibie Klienta
- planowanie, instalacja i administracja systemów IT w siedzibie Klienta
- administracja i utrzymanie w ruchu serwerów Microsoft
- testy i serwisowanie urządzeń sieciowych, serwerów, urządzeń peryferyjnych
- kontakty z producentem w zakresie technicznych aspektów produktu
- szkolenia użytkowników
Wymagania:
- wykształcenie techniczne, ew. studentów ostatnich lat studiów
- znajomość systemów i administracji produktów MsWindows, MsOffice, MsWindows 2003 Server, Ms Small Business Server
- mile widziana znajomość rozwiązań CISCO – routery, firewall’e
- znajomość fizycznej budowy sieci komputerowych
- biegła znajomość obsługi komputera
- mile widziany certyfikat MCP (Microsoft Certified Professional), MCSA lub MCSE
- znajomość języka angielskiego
- komunikatywność i rozwinięte zdolności interpersonalne
- umiejętność pracy w grupie
- prawo jazdy kategorii B ze stażem
Oferujemy:
- stabilną pracę na pełny etat - samodzielne stanowisko
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania wiedzy
CV wraz z zdjęciem oraz List Motywacyjny prosimy wysyłać na adres: praca2015(at)cca.pl. W temacie wiadomości proszę umieścić numer referencyjny ogłoszenia.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.